Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Friday, March 13, 2009

Dah Test....

Geng2 x-makyung (ramai dah jd mak buyung balik...) mesti dah sedia maklum pasal kesakitan pada kedua-dua belah "tut" yang aku alami sepnjg mgu ini. Sakit nyer mengingatkan aku pada saat masa aku peknenkan si budak Ahmad

Maka aku pun ala2 berdebar ler jugak.. takkan tak berkesan kot Noriday yang aku telan hari-hari tu.. Ops, takde laa hari2 sangat... selalu gak lupa... tapi banyak igt dari lupa.

Masalah ini telah aku ajukan kepada laki aku.. dia pun ala2 cuak gak... maklum laaa, prinsip hidup dia kan "ONE IS ENOUGH !!!"

Tadi, aku pi laa wat UPT yg berharga rm10.. dalam hati tu berbelah bagi... kalau ada aku gembira.. kalau takde pun aku gembira

1- ADA & GEMBIRA - sebab aku dah bosan ngn budak Ahmad ni... rasa kalau ada lagi sorang mesti syok.. nak lak dapat girl.. lagi laa aku suka sangat. Bosan nyer aku ngn budak Ahmad ni, smpikan nak beli baju dia pun aku dah naik boring. Asyik2 itu je la pesen nye.

2- TAK ADA & GEMBIRA - sebab adik kandung aku & adik ipar aku sama2 tengah peknen dan bakal melahirkan anak lebih kurang sama bulan jer. Tentu mak aku & mak mentua aku akan sibuk menjaga cucu-cucu baru tersebut. Pastu nak tambah lak lagi ngn anak aku dan anak aku yg sedia ada nakal tu sorang.. Huhuhu.. tak sanggup.. dah laa laki aku jauh.

Keputusan nyer - TIDAK ADA !!!

Aku rasa biasa je.. laki aku kemain lagi suka nyer. Mula2 tu aku acah dia kata ada.. speechless kejap dia.. pastu siap tanya BETUL KE NI? aku pun jawab TAK BETUL.. pastu baru nada suara dia kembali happy.. mender lerrrrrr

Oleh itu, buat sementara waktu ini.. harus laa aku berpuas hati dengan budak Ahmad ni sorang.
.
.
.

No comments: