Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Sunday, August 21, 2011

Khaleef dah 5 tahun :)




Memang rasa pejam celik pejam celik je..
Tau-tau dah ada anak bujang..

Tahun ni takde banyak celebration..
Hanya 1 kali sahaja..
Mami kan on diet.. mana leh kek banyak2.. :))

Tahun ni.. tahun ke-3 besday Kalep bulan puasa..
Tahun depan tak kena dah kot..
Harap-harap laaa..

Tahun lepas, wpun bulan puasa..
Tapi pasal dia sekolah Cina, sambut jugak ramai2..
Tahun ni takde laa sambutan kat sekolah..
Sebab kawan2 dia yang umur 6 tahun semua puasa..

Hadiah?!!

Mami bagi Ipad look a like :)
Jadi laaa.. janji boleh online..
Pastu boleh main Android games...

Nenek bagi helikopter remote control..
Aki bagi senapang seperti gambar di atas..
Mak Long kasi satu set baju Harimau Malaya..
Wan kasi duit..

Papa?!!

Dia belum ada niat nak beli apa..
Tapi mami dah niatkan siap-siap..
Mami dah siap jenguk lagi kat Al-Ikhsan..
Nak tunggu bonus Pos Mesia masuk je nih ;)
.
.
.


6 comments:

Tina Othman said...

happy birthday kalep

cikbedahlaser said...

selamat hari lahir abg kalip.. smoga jd anak yg mendengar kata n berjaya ye... jgn buat mami marah tetiap ari...

Mimy Hamid said...

hepi besday abg kalep yang comel lagi kelakar...i lap u...

yannalayola said...

hepi besday kalep....

iswatie "colours of life" said...

Happy Birthday Khaleef!

Hafiz said...

Hepi besday Khaleef... Semoga murah rezeki dan dapat banyak hadiah lagi...