Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Thursday, August 11, 2011

Perkembangan Program Diet Ramadhan :)

Mentang-mentang takde sesi timbangan mingguan..
Sampai lansung takde hapdet :)

Meh-meh nak citer..

Masa mgu pertama..
Diet dihujani masalah susu takmo keluar..
Tak tau laa sebab diet ke..
Sebab puasa ke..

Maka pelbagai booster di ambil untuk meningkatkan production...

Tetiba, masuk Jumaat.. demam laa pulak..
Agak teruk jugak demam..
4 hari..

Sekali timbang.. turun 3kg hokay :))
Dari 119.1kg ke 116.1kg..

Masuk minggu kedua...
Diet miet ni terpaksa diabaikan sedikit demi sedikit..
Susu untuk Hasya lebih penting..
Dah bape kali, hampir membuat keputusan untuk beli susu FM..
Sebab susu beku pun tak banyak..
Lepas laa takat 10 hari..
Dah ler skang ni hari2 pakai susu EBM sbb susu fresh tak cukup..

Namun..
Wpun terus makan seperti biasa..
Masih berjaya mengekalkan 116.1kg sehingga pagi tadi :)
Jadi laaa...

Tapi, kalau boleh..
Nak 115kg di pagi raya..
Sikit je tu kan ;)

CHAIYOK!!!
.
.
.

3 comments:

noradzlina.kamdani said...

bagus niat ko nk pastikan bekalan susu utk haysa xputus...

Mummy said...

tahniah kak,,,kire ok lar tu...ni baru masuk 12 hari dah turun 3 kg...

Gettin'newConchita said...

mesti dapat capai target punyelah kak.. jiayou!! :)