Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Thursday, August 4, 2011

Sangat-sangat MAAF


Untuk penempah bahan bakar..
Nak-nak yang dah bagi duit..

Aku minta maaf ler sangat-sangat..
Ada yang dah lewat smpi seminggu..

Rasanya ni laa kali pertama aku pending order lama giler..

Awal minggu ni..
Internal burner aku wat hal..
Boleh baca tapi tak boleh bakar..

Menggagau laa nak cari sumber2 kewangan..
Maklum ler baru balik holiday..
Dah tu holiday sambil menyopping persiapan raya..
Mana tak pokai..

Namun, external pembakar sudah berjaya dibeli 2 hari sudah..
Skang tengah menggigih giler menyiapkan tempahan..
Malam bersengkang mata hokay..
Dah ala-ala pembuat kuih raya :)

Anyway, sorry ye..
Sabtu ahad ni aku akan memulun sehabis baik..
Hopefully mgu depan semua sudah STRIKE :)
.
.
.

2 comments:

ratusiput said...

takde hal zel...kite kan geng.. :) pape ko reger2 je...

Haula Hati said...

nama saya ke yg paling banyak order tue?

farah punya pun takyah rushing sgt kak zel. kang tak jadi keje kang kalau dvd sampai awal. :D