Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Thursday, September 22, 2011

Galeri Terowong Masa

Time Tunnel Gallery ni..
Atas sket pada Brinchang..
Atas tu ada cafe..
Bawah tu laaa depa wat muzium.

Seronok gak muzium ni..
Mengimbau kembali kenangan dulu-dulu..
Barang2 yg satu masa dulu pernah kita pakai..


Akak excited jumpa barang ni taw..
Nama i kan Zalia HEZLIN..
Patut laaaa puuutiiiiihhhhhh sangat cam Snow :))


Tetiba kat bawah tu terselit..
Sardin Cap Ayam.. :)



Ni mesin taip apa pun tak tau laa
Ada nombor je..
Wat taip no. telefon kot..



Air gas dalam botol..
Dedulu time g sekolah ngaji..
Mesti singgah kedai Kee Ling..
Beli air botol ni buh ais dalam plastik...
Minum sambil kayuh beskal..
Nyaman....



Dumex itu susu Inche Izman


Lactogen itu susu Kak Zel..
Patut laa aku comel sangat cam baby kat tin tu :))



FAB BERKUASA...



Benda ni smpi skang pun wujud lagi..
Tapi takde laa kongkaq sangat camni..




I/C P.Ramlee



Tiba-tiba kawan Makcik Rehan pun ada...


PEACE!!!

7 comments:

Tina Othman said...

ini yg dekat ladang petik strawberry tu kan, lalu je aritu tak masuk pun muzium ni, ingatkan tak best

desperate mama said...

waaaahhhh...... kiut semuanya...

noradzlina.kamdani said...

wah..........aku pun tumpang imbau kenangan lama

iswatie "colours of life" said...

hahahaha..yang paling best is makcik rehan....*larikkkk*

cikbedahlaser said...

waaaa seeronok kan masuk time tenel..
setiap kali g CH..mesti nk masuk.. ahahaha

makcik rehan KJB said...

michelin tu kalau laki aku dgn esah nampak,sakanla depa menggelakkan aku :))

Siti Asiah said...

sampai sekarang simpan sume nie?