Nuffnang Ads

Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Wednesday, September 28, 2011

Ulasan novel..

Mesti ada yang tertanya-tanya..
Kak Zel dah tak membaca novel ke skang ni?

Jawapannya - SANGAT BACA!!

Hasya kalau menyusu time nak tido..
Memang sangat lama..
Kadang2 menjangkau 2 jam baru dia lepas..

Selalunya bermula dengan on wifi melalui hp..
Cek FB.. twitter.. apa bagai..
Pastu layan game ke.. youtube ke.. pastu BOSAN!!
Pastu baru layan novel..

Kenapa tak wat ulasan lagi?

Sebab novel2 skang ni banyak aku benci dari suka...

Susah dah nak cari novel yg jalan cite betul2 original..
Skang ni dah musim mengulang2 jalan cite yg orang lain dah buat..
Yang paling hamsap..
Kalau 10 novel aku baca..
7 daripada itu..
Konpem citer KAHWIN PAKSA..
Kahwin dulu bercinta kemudian...

Logik ke zaman skang ni kahwin paksa..
Yg banyak skang ni..
Kahwin RELA.. Nikah yang kena PAKSA.. :))

Tak pernah lagi jumpa buku citer camni..
Senario muda mudi zaman sekarang...
Yang betul2 real punyer...

Hehehe.. banyak lak komplenkan..
Igt senang ke jadi penulis..

Namun begitu..
Igt senang ke jadi pembeli..
Novel skang mahal tau!!
.
.
.

4 comments:

kakngah said...

aku rasa dah 2 bulan tka beli novel.. nak kene stat beli balik la. buat stok dlm pantang sok.. :P



p palang s : kalau ada nak lego novel hak lama2 tu, roger2 k...

me suya said...

setuju.. cerita novel sekarang sngt la senang nak diagak..so jd malas nak baca. kdg2 beli, xhabis pun baca.. bosan.. adeyh!!

sitynuress said...

eh sama la aku zel.. aku pun banyak membaca skarang sambil pam susu ehehhe

Zalia Hezlin Abolah Zawawi said...

Kak Ngah..

novel2 aku sudah di let go sama Hajah Norlia..

Buat tatapan selepas pencen kata dia :)