Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Monday, November 14, 2011

Kali pertama..

Betul..
Selama 6 tahun kahwin..
Ni laaa anniversary paling poyo :))

3 tahun terawal..
Lansung tak ambik peduli..
Aku lagi bagus.. lansung tak tau bila tarikh nikah...

Tahun ke-4 dan ke-5..
Ingat dah.. maklum laaa duduk jauh..
Sorang kat sini.. sorang kat Mambang..
Dok jauh2 ni.. sayang rindu poyo tu lebih sikit..

Tahun ni.. sebenarnya takde planning nak sambut pun..

Tapi.. pasal sehari sebelum tu..
My Inche Jeman naik pangkat..
Tu yang berbunga-bunga bourgainvilla tu :))

Malam tu gak tempah kek Red Velvet..
Nasib baik akak yg sama sekolah ngn aku sanggup buatkan malam tu..
Esok time ambik kek..
Rasa bersalah pulak..
Sebab akak tu kata darah tinggi dia naik..
Huhuhu mesti pasal tempahan mengejut aku di lewat malam..

Esok MIJ akan memulakan tugas di Pej. Pos lain..
Pasni tak bley dah sesuka hati aku nak wat Pos Laju bahan bakar..
Kena laaa pi tekan nombor nak pos barang :(

Apa-apa pun..

TAHNIAH untuk My Inche Jeman..

Boleh laa mami bersara dengan hati yang sedikit aman :)
.
.
.

7 comments:

adyputra said...

tahniah kak zel.. patutlah kemain berseri2 lagi dapat potong kek 'togather-gather'..

umialya said...

selamat menyambut ulangtahun..

moga kebahagiaan ini berkekalan hingga keakhirnya

me suya said...

tahniah kak zel..
moga terus success bersama inche jeman :P

ratusiput said...

kuikuikui...kena besokan tau zel gambar ni buat kenangan :) pape pun hepi anniversary utk ko ye...smoga berbahagia hgga ke akhir hayat...

Hafiz said...

hehehehe... rezeki anak tu...
mmm... bila nak belanje yer... :D

LiaNa YuSoF said...

happy anniversary kak zel & inchek jeman.. hehehe.. dan tahniah utk inchek jeman atas kenaikan pangkat.. semoga keluarga kak zel sentiasa dimurahkan rezeki... aminnn....

AIN NAZRI said...

yeeeyyy tahniah encik MIJ n kak zel.. pasni akak leh WAHM laa ye..