Nuffnang Ads

Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Monday, November 28, 2011

Tuesday Blues


Wpun malam ni ada Abang Aril..

Aku bukan boleh kalau tetiba berkehendakkan sesuatu...
Mesti nak jugak.. nak jugak..

Seperti biasa..
MIJ menjadi batu penghalang..
Wpun guna duit aku sendiri..
Tapi bila laki sndr keberatan..
Katanya = sangat membazir wahai mami..

Aku pun jadi keberatan gak nak beli..

Bukan apa..

Ada banyak kali aku beli benda2..
Wlupun MIJ dah kata jangan..
Aku beli jugak..
Semua berakhir dengan kemusnahan..

Sebagai contoh..
Ipad look a like si Kalep..
MIJ berbuih2 kata jangan.. jangan... jangan monyet!!
Beli jugak.. beli jugak..
Tak sampai sebulan hokay..
Skrin pecah dipijak dek Kalep..

TAPI!!!

nak jugak.. nak jugak.. nak jugak...

Pesanan untuk makcik rehan..

Dah dapat lum sebut harga? ;)
.
.
.

1 comment:

MR said...

pengantin tgh dok bulan madu lagi... tak jawab2 pm aku weii...huhu