Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Wednesday, November 30, 2011

Konspirasi


Setiap kali nama dia naik..
Setiap kali tu nama dia buruk balik..

Konspirasi menjatuhkan Apex?

Boleh baca sinopsis dengan SINI
Dan SINI

Aku ikut gak citer Apek ni..
Nak citer yang lebih cerah..
Sila layan forum cari..

Adakah x-tunang dan akak nyer yang cuba menjatuhkan Apek?

Kalau bukan dia.. Alhamdulillah..
Tapi kalau memang dia..
Bawak-bawak laa bertaubat..
Makin banyak buka aib orang..
Lama-lama nanti aib sendiri terpalit sama..

Untuk Apek pulak..

Dah tau ko tu pemes mengalahkan retis..
Jaga-jaga laa sket perangai tu..
Orang lain pun bercinta jugak..
Bersosial jugak..
Tapi orang di dunia tak minat nak ambik tau tu semua..
Sebab depa bukan goal keeper Malaysia..

Hari tu lepas Sukan Sea..
Akak suker balik kat ko dik..
Cinta mekar seperti lepas menang AFF Suzuki Cup dulu..
Tapi cinta tercalar akibat gossip2 sosial semua ni..

Bertabahlah wahai KFCM :)
.
.
.

5 comments:

Mimy Hamid said...

standard ar kak pemain bola...tak ingat dulu khalid jamlus..azman adnan..

arinieva said...

asal ensem jek sti de gossip

I want to lose weight said...

tak hensem la apek tu bagi akak

Natrah Norlin said...

a'ah tak ensem..tapi bole tahan gaya dia amik gambo ye....

mama iris said...

time dia diam x bercakap,boleh lah tahan....skali dia menyengih...sekiaaaaaan.wah celuparnya mulutkuuu......