Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Monday, December 12, 2011

Agaknya laa kan...

Hambek..
Aksi ranjang terus aku tempek..

Agaknya laaa kan..
Aku dengan Makcik Rehan je tak mengOMBAK kot..

Makcik Rehan korang tu..
Aku paham ler..
Dia memang stok2 Amerika Latin..
Tak layan citer berbahasa maleis ni..

Aku ni peminat tegar novel..
Ombak Rindu ni.. rasanya 15 kali khatam kot..
Kalau cakap depan2 Hajah Norlia ni..
Mau dia bantas 2-3 das...

OOOOOoooo...
Tang novel sampai 15 kali khatam..
Al-Quran.. ada la kot 2 kali khatam...

MIJ sejak naik pangkat jadi Perdana Menteri ni..
Tak payah laa nak usulkan benda-benda pelik camni..
Seribu satu alasan dia bagi nanti..

Hari minggu susah pulak nak g tengok..
Si kenit kuat melalak tu ada ngn aku..
Kalau bawak gak tgk wayang..
Mesti orang sekeliling suh letak dia kat umah anak2 yatim..
Kang abih tayangan baru ambik balik.. :))

Abih ikhtiar dah ni..
Nampak gayanya..
Kena gak laa tunggu masuk Astro 1st..

:(

:(

:(

5 comments:

mama iris said...

cam sama je nasib kita kak....ajak laki pegi,bolayann....

iswatie "colours of life" said...

aku pun x pi tgk lagi nih

ibh said...

Fuhhh!!!..aku pun tak bleh lawan ko..khatam 15 kali...(^_^)

Wanita Mutalib said...

sama la kak zel..

astro first je la makannya..... :p

Mimy Hamid said...

kak tgk wayang lagi best kottttttttttttt...hehe sy nasib baik husben sukarela wlupun muka terpksa...heheh