Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Monday, December 5, 2011

Kepala Pening


Jangan kang malam ni takde Aril Samseng tu lagi..
Mau dari kepala pening..
Terus jadi migraine...

Mgu lepas bukan aku jer frust tau..
PIL aku yg memang totok humno..
Kira jiwa raga diserahkan..
Pun marah Cinta Elysa takde..

Ni lak aku yang jenis atas pagar ni :))

Dekat dah ek nak ngundi..

Setakat ni aku belum pernah miss mengundi lagi..

MIJ pun tak leh lawan rekod aku ni..

Kadang2 dia bergegar2 gak bagi ceramah politik kat aku..
Orang ni bagus.. orang ni tak bagus..
Orang ni rasuah.. orang ni asyik holiday..
Orang ni salah guna duit..
Orang ni tak leh wat keje..

anyway,

TAK MENGUNDI SILA DIAM!! :))
.
.
.

2 comments:

Mimy Hamid said...

hahaha kak zel asal hari selasa je mula la mood cinta elysa tu belum status FB...

Nattasha Zainal said...

mmg kan kak zel.. kwn tasha sampai sms lagi sedih sbb x de cinta elysa.. hehe..