Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Thursday, December 8, 2011

AGD wat perangai





Cam orang dok kata..
Kalau kita berangan nak beli kete baru..
Kete yang dok ada pakai..
Mesti wat hal kaw-kaw punya..

Ini gak ler yg terjadi pada kete mak aku..
Tak semena-mena..
Gear box jammed tgh2 pekan Tg Malim ni..

Dah ler kete jenis KIA ni susah pulak nak baiki..
Kena cari kedai yang boleh buat..
Maka, kereta ni terpaksa ditarik ke pusat servis kat Rawang..

Ini ler sebab tak jadi tgk Ombak Rindu..
Padahal time tu dah smpi Selayang tau..

Takpe laa..
Tgu jelah kuar kat astro 1st nanti..
.
.
.

2 comments:

ibh said...

Lain kali kalo nak pasang niat tuko or agak2 nak memuji keta lain..jgn lakukan dalamnya..Kompem ada ja halnya nnti...Ntah!..mana relevennya ntah..tapi aku penah jadi juga...hazab sungguh..Sudahnya..ku carutkan ja terus..pueh hati.. Siap ugut lagi...wat hal lagi..aku tuko terusss...haa ko...elok ja sampai la ni...Jimat duit, tak payah beli baru...akakakakkaa...

kakngah said...

kete aku biasanya srvis kat pomen yg depan mesjid ulu bernam tu... so far ok je dia nk dptkan sparepart.