Nuffnang Ads

Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Tuesday, November 18, 2008

Batuk dan Batuk

Aku pun tak pasti laa apa penyebab musababnya aku batuk tak henti2. Merata dah pergi ambik ubat.. tak cukup ubat cecair dlm botol.. siap makan antibiotik, ubat batuk bentuk pil, bentuk pastel.. sumer dah cuba.

Leganya.. tidak jugak.

Hari tu pernah ada satu doktor ni tanya.. bilanya yang aku mula batuk? aku jawab lepas aku beranak Khaleef. Pastu dia kata, cuba u pregnant sekali lagi... confirm batuk tu hilang. Aiyok !! takkan pregnant lak ubatnya.

Kena lak skang ni ubat2 kurus yang aku ambik tu sumernya honey based. Lagi menjadi-jadi la batuk berkahak aku ni. Ada orang batuk terkucil-kucil. Aku lak bila dah batuk-batuk tak henti-henti tu... KENTUT !!!!

Tadi aku bantai kentut sambil batuk kat opis.. kuat lak tu !!! nasib asst aku wat muka sardin je. Dah laa kuat, BUSUK lak tu. Maybe sebab aku makan gado2 yang ada telur sebijik kot. Tu yang harum semacam je.. kuang kuang kuang

Siang dah makan gado2... so sblm malam menjelma aku pi layan Char Kuey Teow pulak... ambik ikhtibar dari kes semlm.. pasal seharian tak makan, malam mula laaa nak makan macam2 sbb perut lapar. Dari megi ayam, pastu layan roti sapu tuna, pastu 10 minit sblm tido sempat lagi layan biskut cicah milo.

Hari ni sebab tak skip waktu makan... perut ok je. Malam takde laa kepala tu nak makan je. Hehehe cakap pasal kepala igt makan tu.. teringat lak dolu2, zaman nafsu makan menguasai diri, bangun pagi belum bukak mata aku dah fikir apa nak breakfast, apa nak lunch, apa nak dinner
.. tu laa punya suka makan.

Lupa lak nak snap gambor shar kuey teow Tg Malim ni.. klu tunjuk kat Rehan, mesti dia teruja nak dtg Tg Malim makan CKT... hari tu dah bawak dia layan Mee Goreng Basah Mamak Seri Melor... sedap taw... takde mamak lain kat Mesia ni leh lawan mee goreng mamak tg malim.
.
.
.

No comments: