Nuffnang Ads

Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Thursday, November 27, 2008

SaRapAn BeRKhAsIAt

Oleh kerana semalam aku hanya makan bihun sekali je.. pastu malam tak makan pulak. Pagi tadi simptom NAGA LAPAR aku kembali. Rasa memerut perutku punya laa lapar. Lepas anto Khaleef, tanpa berlengah2 terus g kedai Kak Yang cari sarapan.


Walla.... pagi ni ada rendang ayam bersama bergedil kentang. Jadi aku tidak melepaskan peluang makan nasi lemak pagi ni setelah 3 mgu tak makan nasi lemak. Tapi.... sbb pagi ni aku teringat nak makan ubat Proimmunise tu, wpun nasi lemak tersebut sungguh lazat.. aku takde berselera sangat. Huhuhu sayangnya nasi lemak.. tapi lauk2nya aku bedal abih.

Jap lagi nak makan Bee Pollen pulak. Selalunya kalau 2 mende ni aku tak lupa hadap, mmg siang akan kenyang tanpa kepala otak tu memikirkan apa benda aku nak makan.
.
.
.

No comments: