Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Sunday, November 16, 2008

Timbang Day - 15/11/08 - 125KG

masih tidak berubah... maknanya mgu ni hanya turun seKG sahaja. Part ni aku nak salahkan laki aku laaa.. sbb dia cuti 1 mgu, aku keja kat umah asyik memasak je.. dah masak takkan tak makan ye tak. Aku pun nak gak muhasabah masakan aku sndr.. hihihi (alasan tegar)

nak jadi citer lagi, alang2 aku makan banyak.. malas aku nak makan ubat. Al-maklum ler ubat tu mahal. Kalau makan ubat, tapi makan banyak watpe ye tak.

Krim Nadia Chantik aku lak hilang ntah p mana. Ni takde keje sapa dah.. mesti keje Ahmad Doyib. Aku takut dia terbuka je tudung losyen tu. Dah ler panas nak mampus. Kang terkena kulit ke mata ke.. tak ke aku yang naya.
.
.
.
.

2 comments:

Asz said...

salam singgah ... i feel u hun .. myself struggling wth the extra kilos for years since i had my 1st baby 6 years ago!!!

gotten worse pasal gatal2 gi amik jap utk family planning ... sampai skang nyesal tak sudah!!!

anw, good luck in ur diet ... if this bee pollen really works 4 u ... i pun nk cuba gak lah ...

take care ...

p/s: if u dont mind, may i put ur link on my page?!??

I want to lose weight said...

i lak mula pas ambik injection progestin