Nuffnang Ads

Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Thursday, November 27, 2008

Proimunise + Bee Pollen


Ni ler rupa proimunise ngn bee pollen tu.. proimunise tu dalam bentuk kapsul. Sehari makan 4 biji sebelum makan. Yg bee pollen ni bentuk serbuk.. rasa dia sebiji cam bijirin sarapan Honey Star version pahit sikit. Yang ni kena makan 2 kali sehari selepas makan.
.
kesan makan 2-2 ni.. selain dari rasa nak melantak tu kurang.. Ia juga melawaskan apa2 yang tak lawas. Tapi kadang2 aku kena smpi 3-4 kali sehari. Lebih2 kalau hari yang sama aku banyak makan benda bergoreng. Siap laaa...

.
Yang ni lak kena sapu belah malam atau sebelum g keje. Adalah 2-3 kali aku buat.. Tak tahan sei.. panas giler. Kena plak kalau pakai g opis, lansung tak leh wat keje.. menggelinjar panas. Maybe sbb aku banyak sangat lemak kot. Orang lain pakai takde laa menggelenyar cam aku pakai.


Banyak juga duit mak aku diperabihkan untuk beli sumer mende2 nih.. kalau tak pasal mak aku yang beli, tak pasal aku nak makan ubat-ubatan ini.
.
.
.



No comments: