Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Sunday, March 18, 2012

Hari ini besday mama saya :)


Ikutkan hari ni laaa hari terakhir Hajah Norlia dalam perkhidmatan awam..
Bersara umur 58 tahun..
Tapi, pada dia dok bosan kat umah..
Baik dia sambung sampai 60 tahun..

Hari ni sambut kecil-kecilan jer..
Kek + Domino Pizza..
Sambut kat Gumut Tambahan sahaja..

Mula-mula plan nak ke 1 Utama..
Tapi kensel bila kenangkan askar 5 orang tu..
Yang suka sangat menghora-horakan keadaan..
Baik kat umah..
Tenang dan aman damai..

Ok, tak pernah citer pasal Hajah Norlia ni kan..

Dia ni ikutkan seorang yang garang dulu-dulu..
Garang sesangat hokay..
Kawan-kawan aku kat SMK Kalumpang, tau laa garang ke tidak..

Dia jeling je dah cukup wat aku kecut perut..
Nasib baik.. makin dia berumur.. makin hilang tau garang dia tu..
Lebih2 sejak ada cucu..
Cam tak sangka pulak..
Hilang lansung garang tu dengan cucu-cucu..

Pastu mak aku ni sangat pemurah dengan anak2 dan cucu-cucu..
Selalunya bila kitaorg terkehel sket pasal duit..
Mak aku ler penyelamat dunia :)
Dan kalau nak beli apa2 yg agak mahal..
Yang rasa2 tak mampu nak beli sendiri sekelepuk duit..
Selalunya mak aku ni laa yg dulukan duit dia..

Pendek kata.. kalau bukan bab duit pun..
Aku dan adik beradik mmg bertuah ada mama camni..
Yang boleh kitaorg nak berkongsi suka duka..
Paling kongsi sekali.. SHOPPING!!!!
Ajak jelah ke mana.. confirm ON :)

Akhir entry..

SELAMAT HARI LAHIR MAMA YANG KE-58
SEMOGA SIHAT SELALU, DIPANJANGKAN UMUR,
DIMURAHKAN REZEKI
.
.
.

1 comment:

kakngah said...

selamat ulangtahun utk Hajjah Norlia. semoga murah rezeki & dikurniakan kesihatan yg baik...