Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Thursday, March 15, 2012

meracau tahap serius...


Bak kata mak aku semalam...
Nasib baik Hospital Bahagia Tg Rambutan dah penuh..
Kalau tak.. ada 3 org lagi masuk..

GILA SEBAB SHOPPING!!! :))

Ni makcik aku punya bahagian..
Tapi ni sebahagian je..
Sebab lagi 10 pasang dia dah anta tempah terus :))

Ni utk wan aku kat kampung..
Dia mmg minat biru ngn hijau je ..

Ni Kak Zel korang punya..
5 cukup la..
Habuan pakai smpi abih kontrak..

Ni hasil serbuan kedai tudung nak tutup..
Semua tudung rege RM30.. dia bagi RM10.00 sahaja..
Kain sejuk dan sangat sedap hokay..

Sebelum balik ni terjah lagi...
.
.
.

2 comments:

ratusiput said...

dapat bonus ke zel..ehehe...aku pun dah lama tak menggila shopping ni...

Mrs Nazar said...

uiii..shoping kat mana nih... lawo2 kain nyer... mbeli kain ni memang best ..nak bayor menempah tu yang hazab tuh...kain murah jer bayo.. yg mahal nyer menempah tu!! gedebuk !! pengsan jap