Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Friday, March 23, 2012

Katil tercabut..


Abaikan babi hijou yg tengah menyengih itu..

Kul 2.20 pagi malam tadi..
Memula tu Hasya menangis sebab katil berkeriut satu macam..
Aku igt kot tin biskut bawah tu terlari..

Ye.. bawah katil aku ada 4 tin biskut kosong..
Utk menampung berat tuan katil..
So, kalau katil roboh..
Takde laa sampai ke lantai terus :))

Aku banyak sangat dah tau experienced jatuh @ terbenam dalam katil..
Tu pasal time masuk asrama..
Aku elakkan laa sangat ambik belah atas katil double decker..
Kalau aku terbenam.. mau arwah yang bawah tu.. :)

Berbalik pada katil aku ni..
Ini belah kaki tau.. bukan belah atas..
Agaknya dah lama ler tu retak menanti belah..

MIJ dah tau masa kul 2.30 pagi tadi..
Sebab aku ngn Hasya datang tido menyelit dengan dia dan Kalep..
Bila aku kata katil roboh..
Dalam pejam mata tu dia sempat SENYUM SIMPUL!!!
Tu kalau bukan kul 2.30 pagi..
Confirm dah terbahak-bahak mengejek isteri mithali dia ni..

Hari ni satu kerja laa pulak nak membukak katil tu..
Malas laa aku nak paku2 ke hape..
Tak payah laa pakai katil..
Elok gak.. tak payah aku risau si Hasya ni..
Peberet dia skang panjat naik katil..
Pastu berlari-lari atas tu smpi jatuh..
Dah 2 kali salah landing.. ke lantai terus perginya..
.
.
.

1 comment:

Izni Hafiz Abdul Rashid said...

Perggg... sampai katil runtuh.... bahaya betul...