Nuffnang Ads

Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Friday, March 30, 2012

Semua sudah selesai...


Outstation sudah habis..
Lega dapat melepap balik kat opis aku..
Ikutkan kontrak PSH untuk 3 bulan pertama pun dah tamat..
Alhamdulillah... dapat sambung lagi 3 bulan..
Wpun gaji sikit..
Jadilah pada takdekan..

Yg latihan HP Multiseat tu..
Aku sudah bereskan 7 sekolah..
Bermula dengan SMK Air Kuning.. SK Tg Malim..
SK Sultan Abd Aziz, SK Sultan Yussof, SM(F) Besout,
SMK Tambun, last sekali SK Jalan Peguh..

Lega wei..

Abih dah stress aku...

Stress sebab kena bangun awal2 pagi..
Stress sebab kena travel jauh-jauh..
Stress sebab Kalep sebulan tak sekolah..
Stress sebab bahan bakar terbengkalai..
Stress sebab balik OS.. keje umah melambak..
Stress sebab bila STRESS AKU MAKAN BANYAK!!

Tkpe-tkpe..
Isnin ni.. kontrak baru.. azam baru...

Azam?!!

Hehehehe..

Azam aku nak siapkan bakar ASAP selepas customer order..
Takmo delay lama-lama.. :)
.
.
.

No comments: