Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Tuesday, March 6, 2012

Rindunya kat Kalep...


Malam ni dah masuk malam ke-3 dia kat umah nenek..
Rasanya ni paling lama kot..
Esok tak kira.. nak ambik jugak..

Bulan ni banyak OS..
Mula tu igt biar jelah dia tak sekolah..
Tapi nenek suh bagi dia ikut ke Lembah Beringin..
Nak anta tetiap pagi tak sempat ler aku..
Tu yang kasi dia duk sana...

Hasya pun terasa abang dia takde..
Pagi tadi aku bangun 5.30 pagi..
Dia pun ikut tersedar gak bila aku tarik nenen..
Terus turun katil pi ruang tamu..
Cari abang dia...

Selalu tiap2 pagi..
Dia laa tukang kejut abang..
Cium pipi.. pukul bontot abang suh bangun..

Huhuhu...
.
.
.

1 comment:

gebu's fairy tales said...

hasya nesti rindu sgt kat abg khaleef..cute la dak hasya ni bijak!