Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Saturday, March 17, 2012

Kedai Kain Nafisa nak pindah...

gambar hiasan semata-mata

Kan memborong sakan kain ela..
Citernya.. pi umah makcik aku kat Pinji, Ipoh..
Pastu dia bw g Kedai Kain Nafisa yg nak pindah..
Kainnya semua flet 3 harga

RM3 semeter, RM4 semeter dan RM5 semeter..

Kalau pandai mengombah..
Boleh jumpa kain-kain yang dulunya rege rm19 semeter @ rm25 semeter..

Japannese Cotton.. RM5 semeter..
English Cotton... sorry.. awal2 abih dah org hangkut..

Itu yang sakan membeli tu..

Sapa-sapa kat Ipoh.. leh laa terjah..

Depan Tesco Station 18, Pengkalan Ipoh..
Ala.. dekat area Kolej Hill Citi yang dah takde tu..

Semalam salesman kata ada lagi 3 hari..
Sempat lagi tu ;)
.
.
.

3 comments:

ibh said...

Patut ko memborong. Klu haku pun. . Kompem memborong jg. Beli dulu fikir kendian nak buat apa. . Heeeee

Wanita Mutalib said...

dkt ngn umah kte :)

jijasakura said...

ala..baru baca entry akak nie..dah terlepas dah..kalau tak leh bawa mak saya..mak saya suka shopping kain pasang..hehehe...