Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Saturday, March 31, 2012

Panggil Aku Kiah..


Akhirnya setelah  membaca 3-4 novel..
Jumpa gak yang sesuai dengan selera aku..

Mula-mula aku igt kes kahwin paksa jugak tau..

Kiah ni nama sebenarnya Ruqiyyah..
Dan dia cukup benci nama tu..
Sebab dia ni dah laa lawa..
Anak orang kaya..
Maka, dia lebih senang dipanggil Chanelle..
Sapa panggil dia Kiah.. SIAP!!!

Driver dia nama Hud..
Hud ni keje sebab nak tanggung duit kelas PJJ dia..
Lagipun ayah dia driver papa Chanelle..

Kiah dengan Hud ni satu masa dulu..
Time depa kecik2 adalah kawan baik..
Tapi bila dah besar macam musuh..
Sebab Kiah rasa Hud tak layak jadi kawan dia..

Satu hari.. Dato' Fuad, ayah Kiah cam tinggal pesanan kat Hud..

Time nilah aku syak.. tak lama lagi tu kahwin paksa ler tu..
Mula laa mood aku down..
Tapi takpe.. don't judge a book by 1st 30 pages :))

TIDAK RUPANYA!!

Hud dah ada pilihan hati.. Siti Mahani namanya..
Dia dah minat awek ni dari tadika..
Siti Mahani ada semua ciri-ciri yang dia dambakan..

Namun, ada laa aral-aral yang menyebabkan dia tak dapat Siti Mahani..

Cinta dia tak beralih pun pada Kiah..
Cuma dia rasa..
Alang-alang dia dah jaga Kiah..
Kemudian diberi tanggungjawab utk sentiasa jaga Kiah..
Apa salahnya dia kahwin je dengan Kiah..

Tapi, Kiah pulak takmau..

Apsal Kiah takmo?
Padahal Kiah dah ada rasa pada Hud..

Kena laaa beli dan baca sendiri..

PANGGIL AKU KIAH..

4/5
.
.
.

No comments: