Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Tuesday, February 14, 2012

bukan racist..


Rambut dia ni mmg cepat panjang.
Rasa cam 2 minggu jer kena pi tebas..

Baru2 ni bawak lagi g kedai..
Aku tak turun sbb Hasya nak nenen..
So, tinggal dalam kete..

Papa jer ikut sbb dia pun nak gunting gak..
Kalep dulu..

Zass zass gitu gini..

Nyonya tu kata dah siap..

Dia pun angkat kepala tgk cermin..


CINA, KENAPA ASYIK RAMBUT KELAPA JE?!!!!



Papa dia bantai gelak kat situ jugak..

Masuk kete papa citer balik kat mami..

Adoyaiiii bertuah betul laaa ko anak oi..

Tapi aku tahu dia bukan maksudkan nak panggil bangsa..
Maybe dia nak panggil NYONYA.. tapi terpanggil CINA..
Pastu rambut kelapa tu.. dia nak kata pesen TEMPURUNG..

Rambut dia ni mmg tak leh pesen apa..
Itu jelah pesennya... :)
.
.
.

3 comments:

ibh said...

Wahahahaaa...hope nyonya tu tak sentap la ya. Hadoii aii..kaleep..kaleep..wat lawak ja

I want to lose weight said...

Nyonya tu dah biasa dengan dia..
3 tahun nyonya yg sama potong rambut dia :)

-iLLa- said...

adoiii...
kalep jum tka rambut sama adam...ekeke