Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Tuesday, February 21, 2012

Minah debab






Baju pun tak boleh nak kancing dah..
Yang herannya.. bila timbang..
Tak naik pun..
Mana pergi kedebaban dia tu?!!

Dia ni senang bagi makan..
Kari ke.. kurma.. masak kicap.. sambal..
Semua layan..

Tiap kali ada orang makan..
Tiap kali tu jugak laa dia makan :)
Wah, anak sapa laa ni?!!

Abang masih susah makan spt biasa..
Lauk dia mesti nak sup, tak pun sardin..
Ayam goreng kena betul2 ikut spesifikasi warna dia..
Kalau tergelap sket takmo makan..
Cewet!!!
.
.
.

5 comments:

Izni Hafiz Abdul Rashid said...

hehehehehe... anak sapa lagi... :D
tetap maintain kecomelannya...

Chi-Chi said...

oh my gosh! your baby is so cute!!!

Chi-Chi (London, UK)

www.thatgoodgirlchi.blogspot.com

NORAZLINA YAAKOP said...

Zel, anak kita sebaya. My son lahir 3/1/2011 pun asal org makan jer dia pun nak makan tapi badan cengitu juga

NORAZLINA YAAKOP said...
This comment has been removed by the author.
I want to lose weight said...

Yang ni senang tul kasi makan..
Apa pun layan.. nasi je dia kurang suka..
Pedas pun OK je..

Jangan abang.. CEWET