Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Sunday, February 19, 2012

Jujur aku dayus...


Agaknya aku sorang je tak tengok citer ni kot..
Malam tadi Hasya tak boleh di bawak2 bersabar..
Dia nak gak tido dalam bilik..
Maka, malam tadi kul 9.30 mlm dah tido la kami berdua..

Bangun pagi ni tgk status FB..
Banyak pulak yang puji citer ni..
Ala.. rugi pulak laa tak tengok..

Download pun cam haremmmm...
Asal hujan je slow laa internet..
Harap2 malam ni siap ler..
Leh aku melayan esok kat pejabat..

:) muka senyum konon..

Padahal stress nak mampssssssss

Ye, aku tak gaji lagi untuk 2012 ni..
Org dah nak dapat gaji pulak minggu depan ni..
Aku, masih belum nmpk bayang-bayang pun lagi..
.
.
.

2 comments:

cikbedahlaser said...

kak...nasib adalah sama.. utk thn 2012.. sy tidak gaji lg.. uhuhuhuhu.... kontrak pon layu je.. tataw smbg ke tak.. huhuhuhuhu

I want to lose weight said...

abih tu ko g keje ke tak ni?