Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Monday, February 6, 2012

Selesai dah kenduri besar..


Aku bukan penat sbb kenduri..
Ikutkan tak buat apa2 pun..
Just snap2 gambor jer..
Pastu ada laa tolong sket2 jer..
Contohnya spt memberi arahan kepada orang lain..

Selain dari aku mmg malas..
Hasya mmg wat perangai kaw-kaw punya..
Menangis.. membenyek.. mengamuk..
Itu jelah keje dia..

Yang menggeramkan..
Dia takmo lansung orang lain..
Papa pun dah tak boleh dukung..
Nak mami semedang..
Smpi aku berak kencing pun susah..

Jalan pun takmo..
Nak dukung jer..
Sampai tok nyang dia..
Hari kedua duk umah nenek..
Baru tau yang Hasya rupanya dah pandai jalan :))

Nanti aku tepek laa lagi gambor2 sekitar majlis..
Sebab yang ni adik aku yang last..

EH, ESOK AKU 33 tahun ?!!!!

2 comments:

Izni Hafiz Abdul Rashid said...

owwhhh... hepi birthday... nak celebrate kat mana nie...

Izni Hafiz Abdul Rashid said...

mmm... nak pic kenduri tu dari kamera achik tak... org dah copy dlm hard disk nie...