Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Monday, February 20, 2012

Tahun ni.. I TAK KOSER...


Bukan kek besday i pun..
Tapi kalau ye..
Lepas potong, aku terus simpan dalam peti ais..
Org lain sila makan kek marble yg sedap laa sangat tu..
Kek ni i nak makan sorang2..

Ok berbalik pada tajuk..
Wlupun dah kertu..
Besday ke 33 pun dah lama berlalu..

Tau dak.. takde sapa pun belikan i kek tahun ni..
Sedangkan akak Zel korang ni..
Hampir kesemua besday2 orang lain..
Akak yang belikan kek..

Bukan nak mengungkit tau..
Tapi.. kalau u ols kecik hati tak?

Orang lain2 tu takpe laa..
Mike-mike tu ada laa alasan tersendiri..
Lupa laa.. busy laa.. penat laaa..

Yang serumah.. setv.. sepeti ais.. seastro..
Tak kisah pun..
Bila tanya balik apsal tak belikan?
Jawapannya sebab dah pandai wat kek sendiri..
Lagi pun kata tengah diet..

Ooo.. kalau laa mencarut depan2 itu hukumnya tidak berdosa :))

Appreciation!!! jawapannya tak pernah dengar..

OK FINE!!!

Tahun ni.. aku hanya akan keluar duit sekali jer lagi..
Untuk besday anakanda Kalep yang ke-6..
Dia yang beriya-iya dari pagi dok tanya..
Bila nak beli kek besday mami?!!

DARI,

AKAK YANG EMOSI SELAGI TAK DAPAT GAJI ~
.
.
.

4 comments:

mama iris said...

siannya kakak ku ni.....tapi kita dari sejak kawen dah terkecik ati sbb tetiap tahun kalo besday kita, aku plak yg hegeh2 tanya "yang....kita nak makan kat mana yang???"
nice kan? ggrrrrrr..........

I want to lose weight said...

tulah pasal..
tahun ni senang kita wat tak reti pulak time depa.. bagi rasa sket :))

noradzlina.kamdani said...

la..aku ingat aku jek yg xde besday cake tahun ni...ko pun sama...

I want to lose weight said...

LIn.. jom buat persatuan NO CAKE..
Pastu kita MOGOK :))