Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Monday, February 27, 2012

Mau jual sebab terlebih cute :)


Orang berbaju cute..
aku pun nak jugak..

Diet bulan Feb ni mmg lingkup habis..
Tunggu jelah esok utk d30kg Feb..
Berapa kilo dah aku ternak sepanjang bulan dua ni..

Baju yang kiri berwarna pink tersebut..
Sungguh lawa dan cute..
Wpun dalam gambar nmpk pink la sesangat..
Kat luar pink nyer biasa2 jer..

Riben di dada itu mmg sangat vast..
Tang tangan baju tu..
Nmpk je cam panjang..
Tapi ada getah tu..
Jadi laa stylo sket kan kat situ..

Namun, apakan daya..
Ikutkan mampu je masuk dalam baju tersebut..
Namun selepas itu sila baring atas katil masuk selimut..
Sengkak hokay :)

Apa pun.. baju tersebut mau di let go...
Tidak pernah pakai..
Hanya acu2 je badan..
Dah tau tak muat tu.. dok jelah sengap2..

Baju ini bersaiz 4XL..
Kalau berat anda 90kg.. sangat longgar..
Kalau berat anda 110kg.. cantik2 jelahdi badan..

Harga asal boleh usha di zariya.com

Harga aku nak tolak.. RM40.00 termasuk POS LAJU..
Sangat murah.. sangat dan sangat..
.
.
.

4 comments:

Me, Myself and I said...

Nak.. rasa mcm muat.. so mcmana nak byr??

jijah montel said...

kak zel beli kat mana? nak jugak..

no need to reveal said...

zel yang riben2 tu still ada ke?

I want to lose weight said...

dah sold yang