Nuffnang Ads

Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Thursday, February 9, 2012

Mood kelaut...


Lately malas tul nak hapdet blog..
Semalam tak hapdet sbb kena pi training kat KL..
Tak bestnya g KL time2 takde duit ni..

Ye betul.. saya belum gaji lagi utk Januari..
Gaji bulan 12 ada laa baki sket sangat lagi..
Ngam2 laa nak pi keje.. balik keje..

Hati tu teringin nak pi tempah baju kurung baru..
Pasalnya baju kurung yg aku tempah baru2 ni..
Semua salah ukuran badan..

Aku bagi baju ukur time berat 130kg..
Tapi tailor tu terjahit utk berat 110kg..
Selai je betul2 muat tu pun ketat tang perut..

Mula2 ingat nak suh alter balik..
Tapi fikir-fikir..

I KAN TENGAH DIET LAA SANGAT :))

Kang kalau dah smpi berat 110kg...
Baju dah siap :)


Citer pasal diet kan...
Cam biasa.. kalau kenduri..
Pastu bertunggu tanggak lak kat umah Hajah Norlia smpi 10 hari..
Kalau berat tak naik..
Bukan mak kandung aku laaa tu :))

Ni dah abih kenduri pun..
Tapi mood diet belum mari..
Dah 2 malam.. dekat2 nak tido makan nasi..

Aku nak hapdet pasal Hasya dah 13 bulan..
Godek2 PC ni takde pulak gambar Hasya yang latest..
Petang kan jelah... :)
.
.
.

No comments: