Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Saturday, February 25, 2012

Kan Kukejar Cinta Kamu


Lama dah aku mula baca citer ni..
Tapi selalunya lepas 2-3 mukasurat mesti tertido..
Bukan sebab citer ni tak best ke hape..
Sebab mengantuk :)

Hari ni aku usaha habiskan citer ni..
Anak2 aku membongkah rumah tak hengat punya..
Hasya.. segala ceruk laci.. almari.. rak buku..
Habih dia kombah..
Abang pulak menyepah-nyepahkan mainan..
Lantak!!

Novel ni ok.. tapi terlalu biasa bagi hasilan oleh Fauziah Ashari..
Masih mengekalkan tema ada sorang pompuan tua yg sgt berkuasa..
Cam dalam Ombak Rindu mak si Hariz..
Dalam Duri mak si Zhaf..
Dalam ni pulak.. Nek Bonda Raiyan..

Citer ni cam Romeo & Juliet..
Dua keluarga yang mmg bermusuhan sangat sangat sangat..
Tetiba anak2 depa kahwin sengap2 kat Ireland..
Bila balik Mesia.. tup2 hero eksiden pastu hilang ingatan..
Bini dia pun usaha laa cam2 nak bagi suami dia igt dan jatuh cinta kat dia balik..

Aku tak kata laa novel ni lansung tak best..
Best laa jugak..
Cuma.. aku lebih suka Bisik-Bisik Gelora banding yang ni..

Hahaha.. sikit giler sinopsis aku tulis..
Memang itu ler citernya..
Nenek dia wat laa cam2 nak bagi heroin ngn hero berpisah..
Heroin lak wat gak cam2 nak gak balik sama laki dia..
Laki dia amnesia.. abih camno?!!!
.
.
.

No comments: