Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Sunday, July 8, 2012

Baru balik holiday..




SO, masih lemau..

Pagi ni Hasya inject setahun setengah..
Lepas tu papa kata nak bawak jalan2 lagi...
Tak tau pi mana..
Tapi dekat2 jelah kot..
Sebab esok keje..
Pastu mami ada banyak lagi benda tak setel..

Kami pi Teluk Batik hujung minggu sudah..
Sapa yang tgk FB.. tau dah laa kot program apa..
Budak2 ni enjoy mandi kolam jelah...
Tambah2 si kenit..
Mula2 je takut2...
Pastu mami nak pegang pun tak bagi..
Siap menyelam2 lagi dalam air tu..

Life guard pun dok perati dia je..
Tak padan kenit..
2 kali gak ler kena wisel..
Sebab tetiba Hasya hilang dari permukaan air..
Mami pegang je ikutkan..
Dia yang pandai2 menyelam pulak :)
Nak jadi perenang berirama kot..

:)

Lupakan laaa Hasya oii!!

Mami & Papa tak sanggup tanggung dosa ko berswimming suit..
Lurah longkang apa semua nampak..
Kangkang sana sini..
Pastu satu dunia tengok ko kat TV..
.
.
.

4 comments:

cikbedahlaser said...

hasya nk jd mcm bella anak datuk sheikh muzaffar nih...

Mummy Iswatie said...

hasya nak terjun tiruk la lps nih

noradzlina.kamdani said...

mami, kn ade swimsuit muslimah? jgn la halang keinginan ank dara tu.

I want to lose weight said...

Mana ada perenang berirama pakai baju renang muslimah :-)