Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Wednesday, July 11, 2012

Hasya merajuk....



Tengok muka rusa tu..
Takut kena lempang dengan Hasya..
Mula2 tadi rusa ni kena ramas mulut dengan Hasya :))

Minah ni memang suka binatang berbulu..
Aku jer tak bagi sangat dia main kucing ke hape..
Takut dia asthma cam abang dia nanti..


Abang Kalep terpaksa tarik dia..
Cubaan Hasya nak memasukkan kepala dia ke dalam lubang pagar tu..
Dia mahu bersama-sama rusa :)


Merajuk sudah....
Ni laa rupa dia merajuk..
Tangan kena silang atas dada gitu..
Pastu mulut kena muncung..
Dahi kena berkerut..

Kalau ada dinding..
Dia hadap laa dinding tu smpi mami datang pujuk..

PERANGAI SAPA LA NI?!! 
.
.
.

13 comments:

DORAWANTAN said...

hye,

anak merajuk.........hhmmm..... this post entry reminds me of mine.... anak saya penah majuk sekali sbb saya mrh die 'nakal' sgt.... pastu die senyap jer........pandang jer luar tgkap..... tak berckp sepatah.....pastu saya nyesal sbb rasa sedih bila anak majuk.....

tapi anak awk majuk comel...pandai silang tuh..

NurulHudaResad said...

mulut muncung tu signature dia yaa...hehhehe..

perangai mami lah niii....kot.

I want to lose weight said...

masalahnya depa berdua ni.. sehari merajuk 80 kali.. :))

I want to lose weight said...

Mami tak pernah merajuk - HARAP MAKLUM

mia-ina said...

mulut hasya dh muncung..hehe..kelakar tgk dia merajuk...aduih, trk nk dipujuk pa kak

I want to lose weight said...

Hasya kalau merajuk.. mengamuk.. senang je..

MAMI SELAK BAJU TUNJUK NET!!

Kejap je datang la dia :))

AIN NAZRI said...

chumel laa hasya merajuk.. siap hadap dinding tuh

I want to lose weight said...

Dia ada tok guru mengajar..
keje dia tiru je :)

Min Aina Ila Aina said...

Bebudak merajuk tetap comel, orang tua merajuk?

Mummy Iswatie said...

perangai mami dia.... *larikkk*

Mummy said...

peranagi mami ler tuh...comel hasya merajuk...

Mccullam Siman said...

Can someone please let me know the exact information about lose weight fast? I am interested to use weight loss pills. Thanks!

ibh_sue said...

Alaaa..sweet ja gambo yg last tu. Pandai merajuk dia..heee