Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Monday, July 30, 2012

Hasya... sila bertabah :))


Dalam keperitan tidak bergaji..
Pastu bisnes bahan bakar pun agak slow..
Pastu lagi asyik kena bohong oleh I**B..
Pastu ada orang tu dapat BONUS... buat2 lupa isteri..

Aku menggigih gak beli shoe cabinet 3 pintu ni..

Tak payah speku bape pasang kasut Kak Zel ada..
Sampai nak guna rak 3 pintu..
Kasut aku ada 3 je..
1 kasut tutup habuan pi meeting...
1 sandal stand by kat PID sana..
1 kasut getah rege RM13.90 yg aku lenjan hari-hari..

Rak ni adalah untuk simpan novel-novel aku..
Yang dah menjangkau 200 biji..
Banyak giler!!

Dah laa tak baca lak tu..
Beli je..

Hari tu ingat bila jadi SAHM baru nak baca..

OK... abaikan bab membaca itu..


Gambor dari Xperia murahan takde flash..
Tu gitu jadinya..

Namun.. objek yg tidak berbaju itu..
Tidak dapat membuka rak ini untuk mengombah..
Kerana.. setelah meround serata kedai perabot Tg Malim ni..
Akhirnya aku ketemu rak yang sesuai dengan kehendak aku..

Kriteria utama = TIADA TOMBOL!!

:))
.
.
.

6 comments:

ibh_sue said...

Weh Zel..cantik la lemari tu...
Heheheee...kompem sok2 hasya akan husya lagi dan lagi utk membukanya..kikikiiiii

Izni Hafiz Abdul Rashid said...

hahahaha... mesti hasya tengah cari idea, macam mana nak bukak gerobok baru mami dia...

kakngah said...

ko jangan bukak depan dia. bebudak ni bijak. belajar melalui pemerhatian. sekali dia nampak... hancusss!

I want to lose weight said...

lambat lagi baru dia buleh..
Cara membukanya.. kena masukkan tangan kat lubang coklat yang tinggi tu :)

AIN NAZRI said...

terbaiklah.. semoga hasya lambat sikit nak tahu bukak..

Mimy Hamid said...

kak zel bijak