Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Monday, April 9, 2012

Ajaran papa di hari minggu..





Ni papa yang ajar..
Air tu dah tinggal sikit..
Malas nak pakai cawan..
Bawak g depan TV.. tonggang gitu..

Anak tengah excited ngikut semua benda..
Dapat je botol.. dia buat pulak :)

Basah baju tu bukan sebab air..
Air gas tu abih dah pun papa dia minum..
Tu ayaq liuq!

Masa peknen hari tu..
Rasanya takde mende yg aku ngidam tak dapat..
Semua dapat.. yelah cari sendiri.. mestilah dapat..
Nak ngade2 kat MIJ.. MIJ masa tu balik semgu sekali..

Hairannya..

Hasya pun penurun abang jugak..
Air liur kuar sokmo..
Sehari ganti baju smpi 5-6 kali..
Igt hari tu pasal nak tumbuh gigi..
Tapi ni gigi dah ada sumer belah depan..
Pun dok kuar jugak..

Maka.. itu adalah sebab keturunan air liur meleleh..

I tak mengaku..
Jeman pun tak mengaku..

:)
.
.
.

1 comment:

kakngah said...

kehkehkeh!! kemain lg si kenit ni menogok...