Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Thursday, April 26, 2012

Fasha Sandha dah nak kahwin...



Pakai tudung pulak dia masa berinai ni..
Ke dia dah bertudung aku tak tau?
Ke sebelum berinai ni ada majlis dia kena bertudung?
Tak kisah laaa tu.. benda baik..
Bukannya dia buat benda jahat..

Akhirnya dapat jugak dia kahwin dengan Jejai..
Aku ni.. wpun tak bape suka Fasha Sandha ni..
Tapi citer dia semua aku ikut..
Dah tu drama dia leh kata semua aku tengok..

Ni suka ke tak suka?!!!

Heeheheh suka dalam tidak kesukaan :)



Penuh  dugaan gak dia nak dapat kahwin Jejai ni..
Orang mengutuk dia tak yah cakap la..
Berkondi-kondi..

Bape kali clash.. bape kali sambung balik..
Bape kali lak Fasha hampir2 nak kahwin dengan orang lain..

Namun, kalau dah jodoh tu tak kemana..

Akhirnya kahwin juga depa ni..

Tak payah bersangka buruk..
Atau meramalkan bape lama perkahwinan depa ni boleh bertahan..
Doakan jelah, semoga kekal hingga ke syurga :)
.
.
.

No comments: