Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Monday, April 2, 2012

Mimpi tudung Fareeda


Mungkin sebab iklan tudung ni makin galak menghiasi FB aku..
Dan setiap kali tu hati aku bertanya-tanya..
Apa ke mahal benor tudung ni...
Sampai ratusan ringgit..
Brooch kat tengah tu nmpk murahan sangat..
Kain jelah nmpk cam organza mahal... :)

Itu pendapat aku yang biasa dengan tudung murahan ni taw..
Kalau nak suh aku review best2..
Bagi laa selai aku cuba :))

Ok, berbalik pada mimpi aku malam tadi..

Aku mimpi aku dengan makcik Rehan koram..
Pi laa satu kampung ni buat kerja sukarela.. (lah sangatttt)
Dah laa tu... kat kampung tu..
Semua org kena berkemban.. termasuk laa kami 2 orang..
(SILA JANGAN IMEJIN.. KANG BATAL WUDUK)

Pastu on d way nak balik...
Sambil jalan berkaki ayam..
Tetiba jumpa tudung Fareeda ni..
2 warna.. biru ngn krim..
Cantik wei... tapi brooch dah hilang...

Pastu buleh laa aku ngn MR bantai berebut kat situ..
Tarik punya tarik.. yang lapisan kaler biru tu tertanggal..
So, dapat laa sorang satu :))

Tafsiran mimpi?

Boleh ke tafsir mimpi wei..
Kata orang haram..
Tapi aku baca2... Nabi Muhammad pun pernah menfsir mimpi..

Aku rasa laa kan..
Aku dengan MR nak dapat durian runtuh kot..
Tu pasal kami dapat tudung yang mahal..
Pastu boleh bahagi dua..

Boleh pakai ke tafsiran aku ni?!!

:)

7 comments:

mama iris said...

motip berkemban pastu gigih nak bertudung bagai?hhahahhaa.....!!!lg dok kata jangan imejin, lagi laju ram otak dok terbayang yang bebukan.......peace kakakssss!!

-iLLa- said...

waakaka..kelakar n best mimpi itu.....
review dr ku yg memakainya kak..tudung neh x panas..wpun berada di bwh panas terik....hikhikhikhikhikhik...batu itu kalau tertanggal boleh p anta fareeda..ganti baru free..
tuka awning rm15..hehee

eT said...

maknanyer teringin nk pakai tudung fareeda la tu...huhu

I want to lose weight said...

hehe aku tak sajak pakai fareeda ni..
sebab semua tudung aku masuk mesin basuh

makcik rehan KJB said...

fareeda ni nama mak aku. Hajjah Faridah (takde motip). kalau aku yg pakai tudom ni, leher balak aku pon belum tentu mampu katup. mesti aku kelihatan mcm ibu singa dengan ropol2 kat leher mcm tu. tambah lak kalau aku pakai kaler oren. sesuai la dgn jiwa aku yg sentiasa nak menyinga.

betulla tu, kita nak dpt durian runtuh. berebut2 sampai koyak tudung eh. mujur kemban tak terloroih. kalau tak.... hehehe.

adelina said...

LOL
petang-petang ni baca blog mu...tergelak beb...siap kemban :p

tak lama lagi mungkin dapat durian runtuh tapi tak tahu dari segi apa. rezeki ni banyak bentuk ye tak?

amin...

Kuazue Mohamad said...

tak boleh tahan ler MR nyer komen..imagin jadi singa laks tuu...hah...