Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Thursday, April 12, 2012

Demam lagi...


Tapi yang kali ni tak la seteruk 2 minggu lepas..
Kira malam boleh tido lagi laa..
Yang hari tu.. total2 mami tido dalam sejam jer..

Kali ni demam nak pandai..

Pandai dah panggil MAMI :)

Tapi kadang2 jer..

Setakat ni yang jelas aku dengar, 2 kali..

MAAAMIIIIIIII... :))

Suka tau..

Kalau tak dia dok meratib PAPA PAPA PAPA..
Pastu ABA.. ABA.. ABA...

Itu perkembangan Hasya..

Perkembangan abang pulak..


Lagu Negaraku dah okay sangat..
Takde lagi Runtuh Daraku..
Cuma yang hujung2 tu terkehel gak lagi..

Sudah boleh membaca dan menulis 2 suku kata..
Yang huruf hujung2 je dia masih confuse..
Cam WA WI WU.. YA YI YU.. ZA ZI ZU..
Tapi kira okay laa..
Dah banyak perkembangan berbanding dulu..

Dah boleh tambah yang bawak ke sebelah..
Dan boleh tolak dengan meminjam..
Agaknya budak lelaki mmg camni kot..
Tang membaca memang lambat..
Tang kira-kira.. cepat sket..

Cepat pun tak cepat laa..
Lagi 4 bulan Kalep dah nak masuk 6 tahun..
Takpe laa.. mami mmg bagi Khaleef enjoy dulu..
Sebelum betul2 masuk sekolah..

Perkembangan mami pulak..

OK, SEMAKIN MENGEMBANG!!!
.
.
.

4 comments:

Mrs Nazar said...

makin hari makin ensem la abg kalep ni..

bestnya adik dah bley panggil mami...

noradzlina.kamdani said...

kiut nye hasya pkai gaun merah...

ms.GrEEn said...

olor2...pakai gaun xtahan tu...cumei je....uiks abg kalep dah makin bijak + hensem..wow..leh jadik cam eren aziz ni hendaknye,...ahaha

Mak Wardah said...

Happy tgk keletah anak2 you