Nuffnang Ads

Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Sunday, April 15, 2012

Bakal sawan..



Pagi tadi.. jam dah kul 8.00 pagi..
Kalep masih lelap.. Hasya dok main punggah-punggah..
Tiba2 baru teringat..
Mana handphone?!!

MANA HANDPHONE?!!

Kejut Kalep.. dia kata tak tau..

MIJ dah pi kerja..
Kalau tak boleh guna hp dia call balik..

Tanya Hasya "Mam mam mam.. nyak nyak..."
Lagi tak boleh pakai..

Cari sana.. cari sini.. tak gak jumpa..
Rumah dah abih ni aku kombah..


Tak jumpa jugak..

Last2 terfikir lak telefon rumah..
Masalahnya TELEFON RUMAH PUN DAH HILANG!!!

Suspek utama.. tak lain tak bukan adalah Khayla Hasya!!!
Memang dia laaaa...

Misi mengombah lagi.. dan lagi.. dan lagi..
Bakul mainan depan TV (yg selalu masuk gambor tu)
Abih aku terbalikkan semua..

Kalep dah menyorok bawah tilam..
Takut kena marah ler tuh..
Sbb seingat aku semlm dia yang main temple run guna hp..
Mesti dia pastu letak bawah..
Adik dia datang dan ambik hp tu..

Punggah sana.. punggah sini..

Last2 aku jumpa telefon rumah dalam bilik mainan..
Hasya bubuh dalam bakul..

OK.. dah boleh cari HP..

Rupanya Hasya letak kat dapur  celah rak letak dapur gas..

Adeh, letih pagi2 dikerja dek anak..

Rumah aku tak yah cakap laa..
Sampai nak jalan pun susah..

Balik kang.. bakal sawan :)
.
.
.

3 comments:

AIN NAZRI said...

heh heh sabau kak zel sabau.. tu exercise terbaik yg anak2 bagi.. *mengemas* hehehe

noradzlina.kamdani said...

pergh...hasya terer bab buat mami marah ni...

Mimy Hamid said...

kaka zel kalau meroyan best la..hahaha...alamak larikkkkkkkk