Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Saturday, April 14, 2012

Macamana nak kasi mata nmpk bulat?


Terus jadi cam barbie doll yang tak  menahan tu..
Camne ek..
Nak kasi mata bulat..
Aku pun nak kasi suprise sama MIJ :))

Tak dapat bulat cam barbie tu..
Bulat sket camni jadi laa..




Nikan... kalau time bercinta, bertunang..
Minah ni menten je mekap tebal camni..
Sekali dah kahwin.. takkan dia nak bermekap 24 jam kan..
Mesti laki dia terkujat tengok kecantikkan sebenar dia :)

Namun,

Berbalik pada soalan..

Camne nak kasi mata bulat cam depa ni?
.
.
.

7 comments:

Azie_Jamaludin said...

Hmmm...try pakai contact lens yg berdiameter besar..and of course...mekap technique specifically for bigger eyes illusion.. (^^,)v

diLot said...

ritu kat star king derang tunjuk pompuan hodoh jadik cun.. tang mata tu derang letak gam bagi melekat die nye kelopak..

pakwe derang pon ade lam rancangan tu. mmg die kate memula tgk tanpa mekap mmg tekejut berok..

pengguins said...

hahaha.. sampai terkejut beruk tuh...

nak jadi cam barbie doll... hahahah..

Adelina said...

Lol....comeynya bila dah bolat! Tapi jenuh nak cuci bila nak solat...malas mekap kecuali time 'cuti' :)

noradzlina.kamdani said...

redha seadanye kurniaan tuhan..aku x pandai nk make up-make up nih.

I want to lose weight said...

aku pun tak pandai.. gi keje pun pakai lipstick semata-mata sebab tak nak nmpk kusam..

aku dah tau caranya..

rupanya liner yang depa tojah tu ada gam.. jenuh gak tu.. nnt camne nak kedip mata :)

Alida Ali said...

Rasanya contact lens kot..amik yang besar...cfrm nampak besar sikit....