Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Thursday, April 5, 2012

Kuku Aaron Aziz...



Awal minggu tu kecoh dengan MAT HARON..
Ni dia dah tunjuk yang betul..
Aaron Mustapha bin Aziz..
Dah mengkome bising lak pasal kuku dia..
Akak pun perasan tau..

Eyewwwww...
Kalah kuku aku yang masak 3 kali sehari..
Cebok berak Hasya 2 kali sehari..
Basuh pinggan 6 kali sehari..
Basuh kain 2 hari sekali..
Lipat kain.. 2-3 bulan sekali .. :))

Namun...
Akak pasti ada penjelasannya nanti..

Gerak hati akak kan..
Masa dalam konti tu..
Depa sediakan kuih muih lekit..
Seperti Seri Muka.. Kuih Talam.. Bingka Ubi.. Puding Jagung...
Nak basuh tangan jauh pulak nak kena keluar ke toilet..
Depa lak tak sabor2 nak snap gambor IC Aaron Aziz..

Maka, Aaron tak mahu hampakan depa..
Tak sempat basuh tangan terus pegang IC..
Tu yang nampak huduh bebenor..

Boleh diterimakan... :)
.
.
.

6 comments:

Mimy Hamid said...

hahahahahah tetap nak sebelah kan abg aaron nya...lawak la kak zel...

kakngah said...

dia tak sempat nak jilat kasi bersih sisa kuih tu.. kehkehkeh!!

EriN HairudiN said...

ini menunjukkan sesasa mana seorang lelaki itu, kebersihan diri boleh dilihat daripada kuku2 nya waima kuku kaki atau tangan

I want to lose weight said...

Ni kuku RAJIN TOLONG BINI WAT KEJE RUMAH :))

sHeeMa DeaN said...

Kah.kah...kah.... Ok kak zel alasan tu... Maybe aaron akan guna alasan tu bila ditanya wartawan. Kikikuku

mummY daniSha said...

hi salam kenal

mungkin betul jugak..x sempat basuh kuku heeeeee