Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Wednesday, April 11, 2012

SMS cerai buat Rita Rudaini..

Akhirnya...

Senang jekan jadi jantan  ni..

“Saya sudah failkan benda itu (perceraian). Peguam saya akan maklumkan lebih lanjut kepada awak.”

Masa nak kahwin bergolok bergadai pi Thailand nun..
Dah tu nak cerai, anto SMS jer..

Takpe laa Rita woi..
Awak tu cantik bergetah lagi..
Esok-esok adalah ahli perniagaan ke.. dato' mana-mana ke..

Harap2 bakal ex-laki dia jangan lak dpt hak penjagaan..
Banyak cantik muka..
Dah la lari tinggalkan anak bini..
Pastu ada hati nak mintak anak..
Nak suh si tembun tu jaga ke?

Tembun tu kang bengong sket...
Laki sendiri pun boleh terkonpius dengan laki orang lain..

Sian anak-anak dia wei!!!

Takpe laa.. ada 2 hero yang boleh lindungi mami depa selama-lamanya..
.
.
.

10 comments:

Mimy Hamid said...

janten sangat kakkkkkkk...

noradzlina.kamdani said...

cian ngan rita rudaini.

sitynuress said...

sapa si tembun???

amaniammar said...

cer teka tembun tu sapa...

hihih....


mudahan kak da hikmah disebalik sengsara ini..
mmg kesian,tp mungkin ini jln terbaik demi kepentingan ank2 dan keluarga
mudahan insan disekeliling rita akn sentiasa sokong di sisi dia..

Allah hnya uji umatNya utk terus berdiri teguh dgn iman ...

mood: sedey tgk ank2 dia...

I want to lose weight said...

tembun = heroin gemersik kalbu

Sari Yusa Ibrahim said...

semoga ada hikmahnya..

sitynuress said...

ayu raudah? ni bukan ke biras/ipar dia?

Adelina said...

Aku ni tak amik pot sgt dgn artis bola sepak ni...ayu raudhah pun tak kenal...tapi, kawen tanpa restu ibubapa selalu susah nak survive...

Mrs Nazar said...

tula... kawin ngan jantan ensem n glamor tu yg payah nyer...

biar sakit di mata...jgn sakit di hati...

senang jer keja dia..guna sms jer...

Mak Wardah said...

Lelaki ni jenis tak fikir panjang