Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Sunday, April 15, 2012

Khaleef..

Kalep ni..
Dia ada satu masalah..
Kalau dia tengah syok.. seronok.. teruja..
Dia takmo makan..

Skang ni peraturan kat rumah..
PS2 hanya boleh dimainkan pada petang Jumaat hingga Ahad sahaja..
School days = cannot..

Maka, bila tiba saat dan ketika..
Dia akan main PS2.. tengok kartun semahu-mahunya..
Mandi tak payah.. makan tak payah.. semua tak payah..

Sejak Jumaat lepas.. dia takmo makan..
Nak susu jer..
Bayangkan dari Jumaat smpi ke Ahad tak makan-makan..

Semlm.. aku pujuk dia makan nasi..
Takmo jugak..

Last2 aku google kat Tab aku..
Cari gambar-gambar kanak-kanak tak cukup nutrisi..
Tunjuk kat dia..

NAK JADI CAMNI?!!!


Jawapan dia...

INI SAMA MACAM BADAN PAPA JE !! 

Hehehe.. betul jugak..
Rasa cam nak gelak terbahak-bahak..
Tapi kuarkan senyuman je..
Masuk bilik baru gelak kuat-kuat :))
.
.
.

6 comments:

jijasakura said...

hehehe..khaleep ni kelakar la orgnya...

AIN NAZRI said...

wakakakaka.... aku nak guling2 dengan kalep ni.. hahahaha..bijak bijak nak oiii

noradzlina.kamdani said...

so motip? nk kata papa x cukup mkn ke mami oi....;awak la kalep

I want to lose weight said...

Papa tu keturunan.. tak leh wat hape dah :))

MaMa aDaMaQiL said...

hahahaha kalep2...ade je jwpn dia yer :D

Mimy Hamid said...

kak zel sy gelak mcm org gila depan pc ni...hahahahaha terbahak sudah...