Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Tuesday, May 1, 2012

Tora Terbang wat hal


Pasal air banjir keliling tora terbang tu jgn korang kisahkan..
Ni gambor recycle..

Setelah sekian lama tak wat hal..
Pagi ni tiba-tiba tak buleh start..

Aku agak pasal 4 hari tak start enjin..
Yelah 4 hari cutikan..
Watpe nyer aku nak start enjin..

Kemudian, ayah mentua aku datang bawak jumper..
Hidup laa balik tora terbang..

Namun, secara tiba-tiba..
Air-cond yg menjadi pujaan selama ini..
Yang sejuknya jauh lebih sejuk dari kereta proton..
Tetiba kuar angin kering jer..
Takkan laa meniba-niba gas habis..

Uwaaa.. cam tau-tau je tuan ngko baru dapat rm300.00
Sapa bagi 300?!!
Sibuk laa korang :))

Aku cam berkeras hati je takmo isi gas..
Smpi laaa MIJ nnt terpaksa pakai kete ni..
Pastu biar dia je isi gas..

Namun, baru sepagi ni..
Pagi ini yang nyaman sejuk.. matahari pun belum kuar..
Bawak kereta tanpa econ..
Ni kat pejabat.. kepala aku dah nyup nyap nyup nyap migrain..

Maknanya aku gak laa tu kena beralah..
Pi isi gas econ ASAP..

Huwaaaaa!!!!
.
.
.

1 comment:

Fara Chew said...

kena tukar preve tu.. huhu