Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Thursday, May 17, 2012

Express Holiday


Sapa yang friend2 kat FB...
Tau dah kot kenapa akak menghilang..
Pergi ke Kuching sebentar saja pun :)

Gile punya holiday..
Hari ni smpi.. esok balik dah :)

Ini laa penangan bersuamikan seorang PM
(bukan Perdana Menteri)

Apa pun, sangat enjoy kat Kuching..
Wpun sangat stress dengan 5 org kanak2 riang..

Cerita penuh akan menyusul hari ini dan sepanjang hujung minggu..

Kalau bercuti ke Cameron Highland sehari je pun leh wat 2-3 entry...
Ni kan pulak sampai ke Kuching nun..
Mau 7-9 entry..
Baca laa korang smpi MUAL!! :))
.
.
.

4 comments:

AIN NAZRI said...

kejap yer akak holiday... kalau ain.. mahu aku membentak guling2 mintak cuti lama sikit. hahaha

mia-ina said...

kejap juga ye kak cuti..tp best..mia pun dh g sana...

Ms AiReEn MoHd said...

wakakak silakan aku tunggu cerita sehari ko tu..aku pg 3d2n...citer dlm satu entry...sebab musabab itujam ngandung nak naip amat kemalasan ...

Izni Hafiz Abdul Rashid said...

nie gambar wajib... kalau ke Sarawak, memang tak sah kalau tak ambik gambar kucing nie...