Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Monday, May 7, 2012

Sudah membotol 70%


Susu badan pun dah makin kurang..
Sebab dah takde..
Kadang2 Hasya hisap smpi aku rasa nak tercabut punya sakit..
Nak-nak kalau malam sebelum dia nak tido..

So, penyelesaiannya..
Sebelum tido.. bancuh susu abang 9oz..
Bagi dia minum dulu..
Kang ada baki.. baru kasi abang pulak..

Peliknya dia ni..

Kalau bancuh susu Sustagen 1+ dia..
Pastu buh dalam botol asing dari abang..
Sikit je dia minum..
Dalam 2oz gitu.. pastu dia campak buang..

Tapi kalau bancuh Nespray 3+..
Pastu sebotol dengan abang..
Kemain banyak dia minum..

Aku dah bercita-cita biar dia kongsi je susu dgn abang..

Apsal susu-susu ni ada 1+, 3+, 5+ ?

Apa bezanya..

Ok ke kalau Hasya dah minum 3+?
.
.
.

1 comment:

Pn Malatops... said...

saya dpt info dr doktor...budak kecit tokleh minum susu budak beso...tp bdk beso boleh minum susu budak kecit...