Nuffnang Ads

Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Sunday, May 20, 2012

Sarawak Part IV - Tune Hotel Kuching

  

Kat Kuching.. kami tido kat Tune Hotel..
Hotel ni sesuai untuk org2 yg bercuti bukan untuk pleasure di hotel..
Sebab.. hotel ni takde pool..
Bilik pun sempit..
Yang paling "ek" sekali..
Hotel ini berkonsepkan ADD ON..


Masa aku pergi..
Check out kul 11 pagi..
Masuk mmg 2 petang..
Tak cam masa aku g langkawi..
Boleh check in sebaik sahaja room available :)

  

Ini biliknya..
Takde almari tau..
Meja solek pun takde..
Cuma ada side table yg boleh tutup bukak..
Kettle dengan iron ko jangan harap laa kan :))


Citer bab harga..
OK bab ni memang MENANG laa..
Utk kami yang ambik 3 bilik + add on econ 12 jam x RM53.00..
Jauh jimatkan banding ambik hotel yang lain..



Add On termasuklah econ, tuala, TV, wifi dan insuran..
Kalau add-on semua sekali..
Harga jatuh cam standard Hilton jugek :))

Aku mmg stay hotel ni utk tido semata-mata..
Waktu-waktu lain mmg jalan smpi lebam..
Nak lak tetiba kawan aku masa MRSM dulu dengan tawaduknya membawa kami sekeluarga besar berjalan-jalan kat Kuching...


Ni permandangan lobi hotel..
Selain dari cafe serba kekurangan ni..
Ada sebuah lagi cafe betul-betul sebelah hotel ni..
Tapi kalau nak pergi kena ikut luar..

Satu je aku nyampess ngn hotel ni..
Sebab dia bertangga kat luar..
Anak-anak aku lak jakun tangga..




.
.
.

2 comments:

AisNy said...

Tune Hotel... Best tak stay kat situ... setakat nak tido jer... muat ke anak beranak...

Zalia Hezlin Abolah Zawawi said...

Muat.. Kalep tido sama nenek dia