Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Thursday, May 31, 2012

Sudah mula menjombiiiii


Habis dah musim mengepam anak celah ketiak..

Susu badan dah kurang sangat..

Jadinya malam bila tido..
Nenenkan dia awal2 smpi tido..
Pastu masuk kul 2 pagi... 4 pagi...
Susu dah kering..

Camne aku tau kering?

Sebab Hasya akan hisap melampau kuatnya bila susu dah takde..
Smpi terasa cengkaman gigi kapak dia tu..
Tu maknanya dia lapar dan susu tarak..

Kena laa mami bangun buat susu skang ni..
Tak banyak pun..
2oz dah cukup utk dia hisap smpi lelap balik..

Tak kisah la nak oi..
Janji ko membesar dengan sihat..
 
Dah laa kan..

INI ANEK ORENG PUTHEH...
TIDEK SUKE MAKAN NASEY...

Dia suka makan mee.. bihun.. pasta.. sphagetti..
Boleh habis semangkuk kecik..
Pastu ulang makan 2-3 kali smpi dia tido..
Nasi lansung takmo..
Boleh laa cuba suap dia dalam 1-2 suap kecik..
Pastu dia akan luah balik..

Abang skang kuat makan..
Tapi dalam 3-4 hari seminggu jer..
Lagi 3-4 hari lak, dia takmo makan..
Ni satu hal pulak pelik perangai..
3 hari kang dia pulun makan smpi 3 kali makan nasi...
Kang lagi 2-3 hari.. apa pun takmo kecuali susu..

Sudahnya..

Mak korang jugak yang gemuk sorang-sorang :))
.
.
.

6 comments:

AIN NAZRI said...

alahaiii lebih kurg anak saya gak lerrrr

CuCuCamber said...

kat hasya nampak mcm muka khayra....hehehe

CuCuCamber said...

*kat sini

Farra Dhelina said...

salam kak..

alolololo makin comel lah! kejap pulak rasa mcm dh besar!

no 3 kak?? heeeee

I want to lose weight said...

No.3 ?!!!!

Jom berjemaah :))

meera said...

cutenyer hasya... bab makan abg kalep sama gak mcm my boy.