Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Wednesday, May 30, 2012

Menderita...


Dah lama tak menderita camni...
Rasa cam dah 3-4 tahun tak pernah sakit..

MIJ dah berbuih2 mulut suh cabut..
Tapi aku wat dek je..

Sebabkan..

Gigi yang sakit ni gigi depan!!!

Dah laaa gigi atas aku 1 dah rongak..
3 kali wat gigi palsu..
3 kali gak hilang gigi palsu..

Pastu yg sakit nyup nyap nyup nyap ni..
Gigi depan jugak..
Tapi bawah.. dan sama paras dengan gigi yg rongak..

Bayangkan...
2 gigi takde..

Pastu aku tak suka gigi palsu..
Nak wat crowning mahal..
Nak tanam gigi lagi laa mahal..

Penyelesaiannya?!!!
.
.
.

3 comments:

makcik rehan KJB said...

crowning pls. mahal sikit takpa, janji dia terletak tetap disitu. ko buat gigi pelesu tapi tak pakai lagi membazir. tanam gigi is haram ustat aku kata dulu

Izni Hafiz Abdul Rashid said...

kasi cabut... then tanam baru... :D

I want to lose weight said...

crowning kalau gigi takde tunggul = RM1.5K

kalau wat tunggul = rm1K

mana aku nak korek wei!!