Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Thursday, May 10, 2012

Persoalan di minda Khaleef


Banyak kali dah dia tanya soalan ni..
Tanya pada mami..
Mami wat dek je..

Tanya pada papa..
Papa gelak cam tikus tercekik ubat gegat..

Persoalannya..

PAPA, BOLEH KE KAPAL KEREBANG TU KEBANG KALAU MAMI NAIK!

Khaleeffffff...

Nak lempang kiri ke lempang kanan?!!
.
.
.

6 comments:

Kuazue Mohamad said...

cakap jer kat dier... kapal terbang boleh jer bawak shark... tanker... mcm 2 agi... jauh lebih besar n berat... boleh jer terbang... si tora terbang tu pun leh bawak mami... nikan pulak kapal terbang....

Izni Hafiz Abdul Rashid said...

hehehehe... terbaik...

Wanita Mutalib said...

comel la kalep ni..
ada can jadi menantu ai ni ihiks ihiks :p

AIN NAZRI said...

wakakakakaka.. uuupppsss sorry kak.. tergelak.. tapi yg x leh blah en MIJ gelak mcm tercekik ubatgegat tu.. heh heh heh sabarr je laa khaleef oiii.. kang mami tak bawa ko naik kapal terbang tu

Mummy said...

heheh..sungguh jujur soalan kalep...jawab jer boleh...

Mimy Hamid said...

hehehe